July 20, 2006

Sesi Julai 2006


Minggu ni start kerja balik. Rasa macam hidup balik sebab cuti baru ni banyak masa yang memboringkan selain dari balik kampung seminggu tu. Tapi, at least banyak jugak masa boleh spend dengan family. Sayangi keluarga.

So start awal minggu hari tu dengan registration student baru, setengah hari jugak kat sana. Time table pun hari Selasa baru ni dah dapat. Nampak macam pelik sikit sebab ada hari yang ada kelas sampai jam 5.15pm, hari Isnin ngan Selasa. Computer Application sampai tiga kelas kena ambik campur satu kelas Material Tech. Total semua sekali 15 jam.

Semalam dapat paper work dari JMSK dia orang suruh buat Intensif Matematik kat student baru on 24 dan 25 Julai ni. Pagi tadi dah setel ngan schedule lecturer yang kena buat kelas intensif tu. Boss pun dah endorse, dah tampal pun.

Next two week, 3 - 4 Ogos, Syahrulazmin suruh buat kursus untuk Metallurgy Testing, complete dari Heat treatment sampai hardness testing, insyaallah. Semalam dia suruh aku cadangkan date untuk kursus ni dan dah proposepun. Harap-harap takder problem.

Well, blog pun dah ada skin baru. Ambik setengah hari jugak semalam nak setup dan masukkan semua yang ada dari template yang lama dulu.

4 comments:

blackpurple @ jowopinter said...

Salam kenal. Nak merayau blog ni dulu...hehehe...

tumismenumis said...

hoh...merayau la sesuka hati anda, jangan meroyan. Kalau sesat pepandai cari jalan balik.

ZaKiN said...

tukor skin erkk.. padan ler lawo mater memandang..ekkeke.. byk tertinggal citer ko.. nak baca sat lagi nih..!!

tumismenumis said...

Ha'a..bersalin kulit.